یکی از فانتزیام اینه که...

یـــکی از فـــانتزیــام ایـنـــه که یه بار که واســــمون پیـــتزا میارن انــــقدر پولــــدار باشم تا یه نگـــاه سخـــاوتمندانه به اون موتــــوریه بندازم و بگم ایـــن20تـــومن بــرا پیتـــزاها بقیـــشم مال خــــودت اونم چشاش برق200 ولـتـــی بزنه و(خیلی مودبه)تشـــکر کنه و بـــره...
میـــــدونم آرزو بر جــوانان عیــــب نیســـت^ــ^

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی هام قبلنا این بود که با یه خواننده دوست بشم بعد ترکش کنم بعد اون در وصف من واسم آهنگ بخونه منم برم به همه بگم مخاطب مورد نظرش منم خخخخخخخ^_^  

یکی از فانتزیام اینه که...

آقا دیشب مهمان داشتیم بازار سوتی داغ بود.اولش که یکی از خانمای تقریبا مسن داشت خاطره از توجاده تعریف میکرد ومیگفت هی ماشینا سرقت میگرفتن.منظورش سبقت بود.نمیشد بخندم چون رودر بایستی داشتیم باهاش بعد که رفتن خندیدم.مامانبزرگم هم داره میگه عروسش یعنی مامانم فقط یه روز جمعه رفت نماز جمعه روزای دیگه نرفت.خو آخه بگید مگه نماز جمعه روزای دیگه هم برگذار میشه؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که با یه دو هزار تومنی برم سوپری محلمون و با غرور زل بزنم تو چشای مغازه داره و بگم نه تا رنگارنگ (۲۰۰ تومنن) بده...اونم مثه همیشه بگه خورد ندارم....منم بگم برو از خدا بترس(به قول داش عباس) بعدشم نه تا رنگارنگم رو بردارم و دویست تومنی رو از تو حلقش بکشم بیرون...و بعدم تو افق محو شم...همین!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه کـــه
یه ساعت داشته باشم که سر جلسه هر امتحانی وقتی اون رو میزنی زمان وایسه
بعد بـرم همه جواب هارو از رو کتاب ببینم و همیشه بهترین نمره رو بگیرم،
وااااااااااااای آب قـند بدیـد

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتیزیه من اینه که بری مدرسه ولی معلمت نیومده باشه !انگار که دنیارو بهت دادن اصلا عشق وحال میکنی

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که یه روز صبح که از خواب پا میشم مامانم بهم بگه پسر گلم بیدار شدی ؟ اگه دوست داری میتونم صبحونتو بیارم تو تختت بخوری،بعد من در حالی که دارم خمیازه میکشم بگم :ممنونم مامی جان ،دیرم شده ،باید زود برم یه قرار خیلی مهم دارم ،یه فنجون قهوه کافیه

یکی از فانتزیام اینه که...

دیگه تنها ترین فانتزی من اینه که تعطیلات زود برسه

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه هر وقت دلم واسه مخاطب خاصم تنگ میشه دلم بگیره اشک تو چشام حلقه بزنه
ولی چه کنم لامصب وقتی یاد قیافه اش میوفتم از خنده روده بور {بر} میشم

آخه اینم مخاطب خاصه من دارم ؟؟؟؟!!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که یه کارت شارژ رو زمین پیدا کنم.،بعد گوشیمو از تو جیبم در بیارم که کدشو وارد کنم که یدفه گوشیمو یه موتوری بزنه و در آخر کارت شارژ رو پرت کنم رو زمین و بگم:بابا ما از این شانسا نداریم.!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد