اس ام اس فلسفی

فردای بهتری نخواهی داشت مگر فکر کردن به دیروز را متوقف کنی !

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

رابطه های امروزی نخواستن هم دیگه نیست خواستن یکی دیگه هست...   

 

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

میدونی چی بده اینکه هنوز هیچ کار مهمی نکرده باشی که خودتو راضی کرده باشی...

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

زندگی نه یک مسیر روان و صیقل یافته است و نه بستری از گلهای سرخ
به یاد داشته باشید که گلهای سرخ هم پر از تیغ های تیز و برنده است(کیم وو چونگ)

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

کی قشنگی منظره رو میبینه یکی کثیفی پنجره رو
این تویی که تصمیم میگیری چطور ببینی!!!!!!

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

من دلم نمیســــــــــ ــوزه...
واسه اونایی که راهو عوضــــــــــــ ـــی میرن!
من دلم کبـــــــــــ ـــــــابه....
واسه اونایی که عوضـــــــــــ ــــی راه میرن!
بعله...:)

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

این رو میفرستم دیگه برین داخل عرفان:
در این دنیای وانفسا چرا مغرور میگردی؟
سلیمان گر شوی آخر خوراک مور میگردی!

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

کاش می شد وارد Menu زندگی بشیم و بعد تو قسمت Game setting بریم و Difficulty رو روی Easy تنظیم کنیم.

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

علی ازمحمدتنهاتراست
علی ازخدانیزتنهاتراست....
خدابرای تنهایی اش ادم راافرید...
محمدسلمان را یافت
اما...
اماعلی تاپایان حیاتش تنهاماند
ازمیان خیل شیعیانش...جزچاههای پیرامون مدینه کسی نداش...(دکترشریعتی)

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

وقتی به یکی زیادی تو زندگی اهمیت بدی،
اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی...
به. همین راحتی. ..!؟
لاوتسه

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

حالم این روزا حالِ خوبی نیست، مثل حالِ عقاب، بی‌پرواز

شکلِ حالِ «ژوکوند» بی‌لبخند، مثل احوالِ تار بی‌«شهناز»

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

همه افراد بااستعداد هستند اما اگر شما یک ماهی رو براساس
توانایی اش در بالا رفتن از درخت بسنجید آن ماهی تمام عمرش
را بر این باور خواهد گذراند که یک بی دست و پای احمق است !!
((آلبرت انیشتین))

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

گـاهـی نبـودن
نیـست شـدن
سکـوت کـردن
پـآسخ ِ منـآسبی بـرای ِ خیلـی چیـزهـآست

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

اگـــَـــــر دیوانگی نـیـسـت پَس چیست ؟؟؟

وقتی در این دُنیای بـه این بزرگــــی . . .

دلت فقط هـــــَـــــوای یک نفر را می کند

اس ام اس فلسفی

Shadfa.blogsky.com

جوک های با حال

قرار نیست من اونجوری زندگی کنم که دنیا دوست داره ، خب طبعا قرارم نیست دنیا اونجوری بچرخه که من دوست دارم !!!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد