جوک خنده دار

یه دفه میخواستم چای درست کنم کتری رو گذاشته بودم رو گاز ک گوشیم زنگ خورد، رفتم جواب دادم حین مکالمه یاد کتری افتادم خواستم سریع ب خواهرم بگم آب جوش اومده، جوشیدن و سوختنو با هم قاطی کردم گفتم “آب جوخت”!!!
جاتون خالی علاوه بر خانواده ک در صحنه حضور داشتن دوستم ک پشت خط بودم ترکید از خنده!

اس ام اس خنده دار

Shadfa.blogsky.com

جوک خنده دار

من دیگه عادت کردم که بعضیا به سوراخ میگن سولاخ
یا به قفل میگن قلف،یا به سطل میگن سلط !
اما امروز دچار نوسان مغزی شدم ، وقتی یکی به کرفس گفت گَلَبـز !  

اس ام اس خنده دار

Shadfa.blogsky.com

جوک خنده دار

خب به سلامتی نبرد خاموش و روشن کردن کولر تموم شد
از امروز شاهد ماراتن کم و زیاد کردن بخاری هستیم
پیشاپیش مصیبت وارده رو تسلیت میگم :-/

اس ام اس خنده دار

Shadfa.blogsky.com

جوک خنده دار

عاقا من بچه ی مشهدم
الان از بانک زنگ زدند گفتند:برنده ی سفر به مشهد مقدس شدید
من الان تو شوکم که دقیقا منو کجا می برن!
.
.
.
اینم شانسه ما داریم....

اس ام اس خنده دار

Shadfa.blogsky.com

جوک خنده دار

بچه ها توشهر ما همه ی بخاری وشوفاز و...ایناروشنه ولی شما دارین ازکولر حرف میزنین توشهر های شما باباتون کولرو خاموش میکنه توشهرای ما هم باباهامون بخاری و خاموش میکنن
اخه این چه زندگی هااااااااا؟

اس ام اس خنده دار

Shadfa.blogsky.com

جوک خنده دار

تکیه اش بر درخت نگاهش غمگین لب هایش پر از زمزمه در اعماق وجودش غوغا بود افکارش پریشان شاید فکر خود کشی هم به سرش میزد.....
دخملی که در عروسی شام گیرش نیامده بود !

اس ام اس خنده دار

Shadfa.blogsky.com

جوک خنده دار

به ی پسره میگن چرا ریش نداری؟
پسر: آخه من به مامانم رفتم
خخخخخخخخخخخ

اس ام اس خنده دار

Shadfa.blogsky.com

جوک خنده دار

آیا دقت کرده اید؟!! :l
تمامی ما ایرانیان بدون استثناء! وقتی تو یه مغازه میریم ، بعد از بیرون اومدن از اونجا به شدت اعتقاد داریم که پاقدممون خوب بوده که واسه یارو مشتری اومده! خوب یکی نیست بگه اگه بارو همین 4تا مشتری هم نداشت که باید مغازه رو درشو گل میگرفت پاقدم چیه دیگه!! :l
::))):))):)))

اس ام اس خنده دار

Shadfa.blogsky.com

جوک خنده دار

آقا من نمیدونم چه رازیه که خیره شدن به یه نقطه وقت نوشیدن چایی لذتش رو دو برابر میکنه؟
آیا شما میدانیدآیا؟؟؟

اس ام اس خنده دار

Shadfa.blogsky.com

جوک خنده دار

اغا مورد داشتیم تو دانشگاه طرف امده میگه کتابارو کی میدن!!!!!! بنده خدا تا سه روز دانشگاه نیمد.دیگه خودتون تصور کنین ک بعد گفتن این جمله چی شد!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد