اس ام اس جدایی عاشقانه

مدتی می گذرد از تو ندارم خبری

چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری

شب وروز از غم تو پریشان حالم

نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم

اس ام اس جدایی عاشقانه

ما پیغام دوست داشتنمان را با دود آتش به هم میرسانیم

نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟

من اینجا جنگلی را به آتش کشیدم !  


اس ام اس جدایی عاشقانه

یادته روز اول بهت گفتم می خوام با یه دروغ بزرگ حرفامو شروع کنم؟

تو اخم کردی گفتم : دوستت ندارم!

بعد هردو تامون زدیم زیر خنده

اما دیروز گفتی که می خوای با یه دروغ بزرگ خداحافظی کنی

و بعد فریاد زدی : دوستت دارم

من بغض کردم و تو رفتی برای همیشه

اس ام اس جدایی عاشقانه

به هر دری که زدم سری شکسته شد

به هرجا که سر زدم دری بسته شد

نه دگر در زنم به سر نه دگر سر زنم به دری

که روح در به درم از سر و در زدن خسته شد

اس ام اس جدایی عاشقانه

جز من اگر عاشق شیداست بگو

ور میل دست به جانب ماست بگو

ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو

گر هست بگو نیست بگو راست بگو

اس ام اس جدایی عاشقانه

بسترم صدف خالی یک تنهاییست

و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری

اس ام اس جدایی عاشقانه

دلم بهانه می کند طلوع دیدن تو را

تا به کجا دلم کشد حسرت دیدار تو را

اس ام اس جدایی عاشقانه

عاشقی با قلب من بیگانه شد

خنده از لب رفت و یک افسانه شد

حس و حالی بعد عشق آمد پدید

بعد آنشب زندگی غمخانه شد

اس ام اس جدایی عاشقانه

چو گل های شقایق داغدارم

بیا پروانه شو بنشین کنارم

بشو مرهم به زخم قلبم ای دوست

که خنجر خورده ی این روزگارم

اس ام اس جدایی عاشقانه

خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن

یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

گوشم از آواز غمگین سکوت شب پراست

لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد